Na leśnych ścieżkach....

Witam wszystkich na leśnych ścieżkach!
Jestem samotnikiem wędrującym po lasach z aparatem fotograficznym.Bardzo lubię obserwować i fotografować przyrodę.Kocham lasy!
Na moim blogu znajdziecie przede wszystkim zdjęcia przyrody Pogórza Kaczawskiego na którym mieszkam oraz spostrzeżenia z wędrówek po okolicznych lasach.

Życzę miłego oglądania!
Leśny Ludź

czwartek, 28 listopada 2013

BIELIKI ???

Był wrzesień 2012 roku.Akurat jechałem do pracy rowerem,oczywiście przy sobie miałem aparat. ;-) Przejeżdżając przez Dłużec z prawej strony zobaczyłem nadlatującego ptaka.Wydawał mi się nieco większy niż znane myszołowy.Na pewno był to ptak drapieżny. Stanąłem i pstryknąłem kilka fotek choć nie było łatwo trafić go w locie z dużej odległości. Dopiero wieczorem przeglądając zdjęcia rozpoznałem orła bielika. Dokładnie to bielik nie jest orłem z tego co doczytałem ale pospolicie tak o nim mówią. ;-) Gruby dziób,szerokie i duże skrzydła,krótki ogon z białymi piórami. Poniżej zamieszczam zdjęcie bielika w locie.Dość mizerne ale jednak jest. :-)
Jakieś dwa tygodnie później,wędrując z aparatem po okolicy znowu w pobliżu Dłużca spotkałem,tym razem dwa potężne ptaki. Pstryknąłem jakieś zdjęcia,choć odleciały kołując w stronę większych lasów. Jestem jednak pewny,że w okolicy pojawiły się te duże ptaki drapieżne.
Mam nadzieję,że częściej będę spotykał te piękne ptaki na leśnych wędrówkach po okolicy. ;-)

2 komentarze:

Unknown pisze...

No no gratuluję i zazdroszczę. Z wrażenia aż pozwoliłem sobie zamieścić link do tego newsa u siebie na www.betonet.nazwa.pl (w końcu powrót do sieci). Pozdrawiam

JOEL pisze...

Witam Jacku.Dziękuję.Mam nadzieję,że jeszcze uda mi się spotkać i sfotografować bieliki.Z przyjemnością będę zaglądał na stronę Betonetu. ;-)

Cis

Cis
600-letni cis w Bystrzycy